Saturday, April 3, 2010

Kiire kiire

...koguaeg on kiire. Ei ole teile jõudnud jälle ammu miskit kribada. Aga räägin siis sellest sama meeldivast asutusest nagu rms Dima teile juba seda iseloomustas. Olen temaga 100% päri. Logistikapatlajoni ei tasu ka tulla. Vähemalt enne 2012 a mitte.

Aeg on nii kaugel et erialakursus on meil nüüdseks lõppenud ning isegi meile sügisel ehk põhikutsega meestele anti sellel nädalal 5 päeva puhkust :).

Aga lühidalt siis erialakursusest veel, et kui teooriatunnid olid läbi saanud siis prooviti rännakuid, motoriseeritudrännakuid. Motoriseeritudrännak siis kujutab ette seda, kus autod üksteise järel sõidavad läbi mingi marsuudi. Kokku oli neid kolm ning kahest nendel mina koos oma autojuhiga osaleda ei saanud kuna auto kooles teepeale ära. Esimesel korral jõudsime autoga Harkust edasi kuhugi teeristi kui autol kadus jõud ära. Arvasime, et tegmeist õhufiltriga või kütusepumbaga. Õhufiltir me puhastasime kohapeal ära, aga asi ei parananeud. Võtsime vastu otsuse, et liigume iseseisvalt tagasi. Maanteel auto veel liikus 50-ga, aga linnas kadus ka jõud ära ning siis tiksusime 20-ga pataljoni tagasi. Puhastasime ära kõik filtrid ning puhusime läbi ka kütusetorud. Teisel katsel jõudsime oma autoga Järvevana teele ning seal samuti auto kooles. Siis otsustasime kohe tagasi pöörata, aga enne kui saad tagasi pöörata siis pidi ju tiksuma ju 2km edasi ja siis said teha tagasipöörde. Tiksusime siis 15-ga mööda Tammsaare teed tagasi pataljoni poole ning kõik piibutasid taga ja vaatasid meid kui "asjalike mehi" loe: "lolle ajateenijaid" :) Kui auto järsku Tammsaare tee peal üldse ära suri ning enam käima ei läinud. Lahe. Hoidsime siis tervet rida kinni ning lasime veoautol kabiini alla ning puhastasiem ueusti kõik filtrid ära. Tänu sellele jõudsime tagasi pataljoni, kus siis võtsime asjatundjate soovitusel lahti kogu paagi ning lasime tuulde 300l diislit et paaki puhastad. Vahpeal ma maõtlesin küll, et ma pole enam ajateenija vaid autoremondilukksepp. Aga paagaipuhastamisest oli kasu, sest sela sees oli palju rooste tükke, värvi tükke jms muda, mis ei lasnud läbi filtri kütust sisse imeda ning seepärast ka autol jõudu polnud ning lõpuks saime ka kolmanadal korral ka rännaku läbitud.

Uuel nädalal plaanis siis viimane kursus. Nimeks tal allüksusekursus, kus õpetatakse rühmitamist, ehk sõidame kõikide oma autodega metsa ning kõik hakkavad oma asja tegema ning kuidas see kõige kiiremini ning sujuvamalt peaks käima ja samuti ka asjade kokkupanek. Kui hästi läheb ning palju üleujutusi pole siis ülejärgmise nädalal tuleb suurõppus Vallatud kruvid kus siis terve nädal sõidame ringi ja õhtuti siis maandume metsas ning kõik grupid vastavalt erialale tegelevad oma asjadega. Kolmandal nädalal peaks toimuma mingite asjade vedu Ämarist Taspale ja niisama tühja istumine ning 28-ndal toimub meie Kveadtorm kus kolime 2 nädalaks Jägalasse.

Aga hetkel siis kõik ning nüüd üritan teid tihedamini asjaga, eesti mehe asjaga, kursis hoida.

No comments:

Post a Comment